Rimfrost

Nu har vi startat en egen jultradition här i familjen Vegraeus/Östergren . Varje jul ska genomsyras av ett tema. Nytt tema till varje jul alltså. Jag måste erkänna att det är lite ångestfyllt från min sida. Niclas brukar kalla mig Juldiktatorn. Julgranen ska bara ha röda kulor, lite glitter och en ljusslinga, andra färger och figurer är bannlysta. Ja julen ska vara röd och vit med lite guldinslag helt enkelt...men nu får jag kliva ur denna bekvämlighetszon och slänga mig våghalsigt ut i butikerna efter nytt julpynt!
Think outside the christmasbox!
Så årets tema blir...tatatam! RIMFROST!
Vitaste vit, blått, petrol och turkost, silver, istappar!
Resultatet får ni se när hemmet är färdigpyntat!
Så här såg julen ut 2008 och då var det ett vågat år med guldkulor blandade med dom klassiska röda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0