Jobbångest och magsjuka

Inatt var det då huset Asphammars tur att drabbas av den fruktade magsjukan. Albin vaknade och kräktes ned hela sig, hela sängen, hela sin pappa och allt mellan hans rum och badrummet. Lite byte av sängkläder och rengöring och sen inget mer...nu hoppas vi att det inte har spridit sig till mig och Niclas! Fast jag mår lite skumt måste sägas...
Nu är det bara drygt 5 veckor kvar innan jag förväntas finnas på plats på jobbet och arbeta 100% igen. Det känns tungt efter 1 år och 7 månaders mammaledighet. Förhoppningsvis kommer man in i det fort igen...
Måste sätta mig in i hur man får till en snygg blogg men man är ju inte ett tekniskt underbarn direkt! Så här finfin blogg vill jag med ha ;) www.emzziii.blogg.se

Kommentarer
Postat av: anneli

du är lite dålig på att uppdatera bloggen tydker jag;) Hur går det med huset? Bilder kanske? Kram

2010-03-17 @ 19:19:25
URL: http://dorisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0