Grisfeber!

Trots vaccination har den drabbat mig! Den fruktade grissjukan! Jag tycks inte kunna få nog av dem. Knubbiga små figurer med knorr och trynen är det bästa jag vet! Jag har två skitgrisar här hemma! Och två lurviga små kelgrisar! Och nu har jag börjar samla på mig dem i miniformat också! Griiiiiisssss!
Den kromade är en ursöt kromad spargris som jag tokfyndade på ÖoB igår! 29,50 kr var priset! Den lilla vita är som ni ser för tandpetare och inhandlades på Järnia idag för otroliga 29,29 kr. Att fynda är kul!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja vist är dom fina!! Du måste ju nästan oxå ha en pinky ;)

2010-01-08 @ 22:52:48
Postat av: viktoria

Haha ja kinkypig är faktiskt underbar! Lite avis faktiskt!

2010-01-08 @ 22:58:29
URL: http://asphammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0