Rörstrands Filippa K

Det är väll få som har missat att Filippa k varje år designar en ny mugg åt Rörstrand? För många är det ett samlarobjekt så även för mig :-) Har 8 stycken än så länge men vill hela tiden ha fler! Jag koncentrerar mig på de svartvita mönstren och saknar idag net, splash och charms.
Men vem har sagt att man bara kan ha en typ att samla på? Jag börjar bli sugen på dessa snyggingar! Tror ni inte att den varma chokladen en kall vinterdag blir liiite godare ur denna?
Eller en kopp rykande te ur denna?
Filippa K muggarna säljs i 2-pack för 269 kr och finns nu även som espressokoppar 2-pack för 229 kr
Den härligt bruna muggen är Rörstrand Hanna och kostar 99 kr styck
Tekoppen är från Indiska och kostar även den 99 kr styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0