Sladdlöst? Ja tack!

Nu på morgonen när golven återigen fylldes med frukostsmulor kände jag behovet växa ännu mer efter en sån här liten skönhet. Frågan är ju bara vilken färg man vill ha? Hur som helst står denna högt upp på önskelistan nu till födelsedagen i slutet av månaden!
Vårt sladdfria tangentbord gav upp i dagarna så nu är jag på jakt efter ett nytt. Har letat på nätet men hittar inget som verkar både bra och snyggt! Jag vill gärna ha ett litet diskret som går lätt att plocka undan medans Niclas nog vill ha ett stort tangentbord som är framtaget för spel! Tips någon? Det nedan är ett Logitech Illuminate och kostar 749 kr på Komplett.se Jag gillar den slimmade looken!
När vi ändå är igång på temat sladdlöst så har jag en efterlysning! Sladdlösa högtalare till datorn? Finns det? Var?

Kommentarer
Postat av: Gurra

Har en sån där dammsugare, helt suverän när man inte har så stort, så vi har faktiskt ingen "vanlig" dammsugare längre. Nackdelen kan vara den att Marias hårstrån fastnar i den roterande borsten! Men dom går ju att ta bort...

2010-01-10 @ 13:28:13
Postat av: viktoria

ja vi kommer ju ha kvar vanliga dammsugaren men med tanke på att städskåpet kommer stå i tvättstugan i källaren så känns det smidigt att ha en sån här stå i skafferiet (litet walk in skafferi) och ta fram för just sånt som smulor efter frukostmackan och runt Albins matstol eller i hallen!

2010-01-10 @ 17:33:40
URL: http://asphammar.blogg.se/
Postat av: chanette

JAG HAR DREGLAT ÖVER DEN CERISA ETT TAG NU.. men med barn behöver man nåt kraftfullare och större haha

2010-01-10 @ 18:38:55
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0