Vaccumpåsar

Täcken, kuddar, filtar, överkast etc etc listan kan göras lång över saker som gör textilberget i mitt så kallade linneskåp högt! Och när dessa ting ska packas så går det åt volym. Nä! Inte nu längre! Underbara påfundet vaccumpåsar har räddat situationen. Du stoppar i tex täcken i påsen, försluter och sätter dammsugaren mot en liten ventil. Påsen tömms på luft och blir pytteliten! Se själva!
Före!

Efter!
Det enda negativa var väll att dammsugaren lät som ett mindre flygplan när man sög ur luften så tyvärr får nog resten vänta tills imorgon! Och då ska jag i sann Tvshop anda låta er ta del av en steg för steg bildserie! Jo jag lovar!!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Visst är dom underbara! hoppas dina är lite bättre en mina bara, för dom tog in lite luft, och expandera efter ett tag.

2010-01-08 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0