Väggord!

Jag är inget sådär jättefan av väggord men nu ikväll ramlade jag över några på tradera som jag gillade skarpt! Och som vanligt när jag hittar något jag gillar skarpt så budar jag!
Till hallen köpte jag dessa välkomnande ord! Vet dock inte om jag ska sätta dem i ram eller direkt på väggen?
Och till Albins rum köpte jag dessa. Har inte någon direkt ide men tycket budskapet var lite gulligt! Tror jag beställer helt i svart och ramar in orden i en stjärnhimmel liksom...det är ett företag som hade auktionen och orden kunde fås i valfri färg!
Och slutligen så köpte jag dessa supersöta fotsteg som ska visa vägen från hallen till Albins rum!
Sen har jag hittat en helt underbar fondbild till Albins dörr! Kommer från inreda.com och kostar 850 kr
Kanske skulle man försöka ta ett snyggt kort på något ur Albins rum och skicka in för att få en egen fototapet istället?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Me Like!! fötterna va super fina!!



Hitta väggord jag gilla:



Cinderella - proof that a new pair of shoes can change your life

2010-01-16 @ 21:28:21
Postat av: viktoria

hahaha det var ju klockrent! Måste ha på min walk in closet sen! Var har du hittat det?

2010-01-17 @ 10:51:31
URL: http://asphammar.blogg.se/
Postat av: Paz

Tja Viktoria,

hamnade här av ren ryfikenhet via fejjan.

Allt bra? Mysig blogg. Duktig du e med bakandet, shit alltså. har du catering eller nått?

Sen ville jag fråga var man hittar dessa fina fotsteg? E allt från tradera?Så jävla sött.

Kram

Paz

2010-01-17 @ 11:45:00
URL: http://storiesofpazlife.blogspot.com/
Postat av: viktoria

Åh va kul att du hittade hit Paz! Och tack för komplimangen men jag har ingen catering. Bakar mest åt nära, kära och bekanta! Jag köpte fötterna på tradera men de är frpn ett företag tror jag. Sök på vägg ord på tradera så kommer det upp flera tror jag. Åtminstone så hade de flera lika auktioner upplagda igår!

2010-01-17 @ 18:06:06
URL: http://asphammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0