Godmorgon!

Godmorgon! Trött som en gnu och sunkigt väder :-( Snart morgonpromenad och sen lämna Albin hos Annika. Om regnet kan dröja lite så ska jag knalla över till mamma och pappa och klippa deras gräsmatta som den goda dotter jag är. Om inte blir det till att ha lite storstäd tror jag!
Ikväll ska golvet lackas (igen) men när helgen är över är nog även rummet klart! Tänk om jag kunde få ryamattan idag oxå så vi kunde få möblera och få det klart! Ännu återstår att köpa databord, skrivbordsstol och tv samt lite piff men det kommer nog på plats nästa vecka.
Kanske detta skrivbord med en lite modifiering? Funderar på att tapetsera de björkmönstrade lådorna i nån fräck tapet?
Igår hade jag och Niclas♥ ett litet prioriteringssnack och kom överens om att nu ska allt krut läggas på att få råd att lägga om taket!  Vi tittade oxå över alla försäkringar och samlade dom flesta hos Trygghansa, sänkte avgifterna ganska mycket och fick med en försäkring mot hussvamp på köpet! Kändes otroligt skönt och tänk vad man kan deala till sig genom att bara ställa försäkringsbolagen mot varandra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0