Lördag, sol och prinsessbröllop!

Haha jag kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt med ett kungligt bröllop i Sverige för nog bor det en liten royalist i mig även om den legat lite dold inom mig även för mig själv! Men vem kan motstå ett kungligt bröllop med pompa och ståt? Jag och Emmeli kommer sitta på plats framför tvn kl 13.00 och titta! Just nu tillverkas en bröllopstårta som ska avnjutas samtidig och så blir det nog ett glas med lite rosa bubbel!
Tårtan blir med blåbärsmousse och vit chokladmousse (som dock skar sig) och med vit sugarpaste. Det rosa bubblet är en flaska Törley, ett ungerskt mousserat rosé vin som är både prisvärt och gott. Serveras naturligtvis mycket väl kyld!
Så ska ni kolla på det kungliga bröllopet? Royalist eller inte!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

En mysig kväll blev det, god tårta och gott bubbel! TACK

2010-06-20 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0