suck vad jag är värdelös på att uppdatera!

Jaja nu är det väldigt längesen sist men till mitt försvar så har det hänt lite grejer så jag har haft fullt upp!Jag har bla fått jobb! Yey! Första juli börjar jag på Europamöbler i Upplands väsby! Kan ni förstå att jag ska få jobba med ett av mina absolut största intressen! Varje dag på jobbet fyllt med en massa möbler!
Igår var jag, Albin, Emmeli och Lukas på skansen! En heldag i solen med lite god mat i gröngräset och en spännande djur ♥
Renoveringen av gästrummet i källaren kan snart bockas av på listan. Ikväll ska golvet lackas en (förhoppningsvis) sista gång och sen är det bara lite lister som ska på plats! Och så ska dörren renoveras lite men det dröjer nog tills vi ska göra alla dörrarna där nere! Rummet är vitt, vitt, vitt med råa ytor i puts och trä, precis som jag gillar´t :)
Bäddsoffan som ska stå i rummet är inköpt och bara står och väntar
Jag väntar otåligt på min stora bruna ryamatta som är beställt oxå! 200*290 cm härlig mjuk rya :-D Sen ska det in en massa andra trevliga möbler som vissa redan finns i hushållet och andra söks det efter med ljus och lykta! Bilder på rummet kommer så fort de sista listerna är på plats!
Ikväll ska vi hem till Ann på födelsedagskalas och käka smörgåstårta :) Det ser vi fram emot!
Nej nu måste jag titta vad Albin pysslar med i badrummet men jag lovar att bättra mig vad gäller uppdateringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0